Torsdag

Godmorgon på er!

Sitter i skolan och kollar runt lite, nyss haft föredrag om blondinbella, det gick super bra verkligen, vart liter små nervös men det gick ju som sagt bra ändå. Fick bra kritik från min publik ^^

Igår slutade jag skolan vid tre efter det gick jag hem till jennifer och kollade in hennes nya lägenhet som verkligen var super fin. Efter det så åkte jag hem och käkade, hade typ inte ätit något på hela dagen så var piss hungrig. Sen blev det fika på Siljan med Anna innan bion, sen vart det high school musical 3, den var väldigt bra, tyckte inte om den i början men sen blev den bättre.

Idag så har jag två lektioner kvar, Matte och Engelska, sen blir det lunch och sen har jag hål i två timmar. Kören börjar tio över två, funderar på om jag ska hem emellan, får se hur jag gör. ikväll ska jag ta det lugnt och bara slappa, har inte suttit vid datorn på två dagar, jo en snabbis men inte alls några längre stunder, ska även städa rummet, måste verkligen det, hittar ingenting där inne. Snart kommer Kjerstin & Christoffer hem ska bli roligt och höra hur dom har haft det i Kina. På lördag ska jag nog till brandmannen och lyssna på när Annas band spelar. Annars blir det en lugn helg kan behövas då man haft något för sig varje helg, om två veckor fyller jag år och då blir det parken och sen har vi gäster hela helgen så ska passa på att ta det lugnt nu.

Ni får ha en trevlig dag!


Sofia <3


Kommentarer
Postat av: Ela

Haha jaa det är ju så :/ men annars kan ju du skicka dina önskemål om allt från färger till en massa annat + bilder till min blogg-email, [email protected] :)

2008-11-13 @ 17:05:40
URL: http://micaelabergne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0