2:a November

Förlåt för att jag inte har skrivit men det har varit mycket på gång nu de sista dagarna, kom ju hem från Småland i Fredags så har spenderat helgen med att umgås med familjen lite.

Nu är det verkligen över, mina veckor i Småland är slut, nu ska man upp till det verkliga livet och försöka komma in i pluggandet igen, det är alltid svårt att komma igång igen efter ett så långt break från allt, men jag ska göra mitt bästa. Jag hade den bästa praktikplatsen någonsin och hade de bästa kollegorna man kunnat ha, kommer att sakna dem väldigt mycket.

I Lördags så var familjen och jag nere vid kyrkogården och tände två ljus, ett för mormor Kjerstin och ett för farmor. Sedan åkte vi till Tällbergsgården där vi skulle äta middag med "gänget" som som säger, det är mamma och pappas kompisar som dem brukar umgås med, och jag hade inget annat för mig så jag hängde med och det var super mysigt, god mat och trevliga människor. Vi ska ju åka med dom till västkusten nästa helg så det ser jag verkligen fram emot. Åker efter skolan på Torsdag, sen blir det stopp i Karlstad och sedan åker vi till Strömstad där vi ska bo under helgen. Vi ska käka en massa god mat såsom, krabba, hummer och en massa annat gott, så då måste man helt enkelt följa med.

Under veckan så är det friskis som gäller, skola och sånglektion, och sedan är det västkusten som gäller, på Söndag så åker Kjerstin och Christoffer till Kina, lite fuskigt om ni frågar mig, och inte får man följa med heller, fy fasen säger jag. haha, nejdå, de kommer att få det super härligt det kan jag lova, hoppas ni får det bäst!

Nej nu ska jag ladda ner lite musik och sedan gå och lägga mig, ha det så bra!

p.s jag fyller år snart, yiippie!

Sofia <3

Kommentarer
Postat av: Ela

Hihi tack så mycket :D

Jag fixar gärna en bloggdesign åt dig :)

Kraam !

2008-11-03 @ 14:31:07
URL: http://micaelabergne.blogg.se/
Postat av: Ela

Självklart ! :)

Jaa det kan vi göra :)

kraam !

2008-11-03 @ 21:27:10
URL: http://micaelabergne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0