Drömma får man!



Hej på er, idag har varit den bästa dagen på länge, fick MVG på min svenska-redovisning, har inte skrattat så mycket på länge som jag gjort idag. Sandra & Anna har helt klart gjort min dag. Efter skolan så vart jag så sugen på cola så frågade Anna om hon hade lust att följa med mig och handla, har mått väldigt illa hela dagen och haft grymt ont magen så tänkte att cola skulle hjälpa mig lite, så Anna och jag gick till banken då jag kollade så att mina pengar kommit in som dom skulle, sen vart Anna jätte kissnödig så då gick vi in till pappa och frågade om vi fick låna toaletten, och såklart fick vi det, och tror ni inte att världens sötaste kille sitter inne på pappas kontor eller? helt underbart snygg var han. MUMS! Efter kisspausen gick vi till ica och köpte cola, då kom vi också på idén att vi skulle gå och ta en fika på siljan, så vi drog dit och satt och myste, efter stund kom Sandra och gjorde oss sällskap.

Vi satt där i nästan tre timmar, och vi pratade verkligen nonstop, vi satt och pratade om våra drömmar och om hur vi tror att framtiden kommer att se ut, och vi kom fram till att jag skulle bli chef på ett stort företag tex NK, kommer att bo i ett stort hus, och vara ihop med killen som var på pappas kontor, ( som visade sig vara Jesper Ollas ) Han var tydligen "sofia typen" vi skulle ha ett eller två barn och jag skulle ha kalendrar, mobiltelefoner och papper med mig överallt, alltså en "workoholic". 

Anna skulle vara artist, sedan skulle hon bli musikproducent, ha egen studio och försöka förverkliga ungdomars dröm om att lyckas inom musikbranchen. Hon skulle bo i en rockig lägenhet med mycket svarta möbler och ha mycket instrument överallt som en snygg inredning, hon ska även ha en hund, jag ser en bulldog eller något liknande. Sandra kommer att vara ihop ( förlovad, gift ) med Jimmy och dom kommer att bo i Heden, i en nybyggd villa som Jimmy byggt från grunden, de skulle också ha fem-sex barn. Lite countrystil på huset och lite så modernt men ändå lite annorlunda.

Så efter att vi suttit och pratat om våran framtid och planerat inför fredagen så åkte vi alla hem till var och sig, jag hade träning klockan sex, men mådde rätt illa plus att jag har ont i mina benhinnor så tog det väldigt lugnt. När jag kom hem så har jag suttit och kollat på hus som jag ska köpa. Hittade mitt drömhus och det hade verklligen allt som jag sökte.
huset ligger Haverdal, en bit utanför Halmstad och kostar runt 4,7 miljoner, men sen när jag är chef på NK så har jag råd med detta, ska bygga ett likadant hus i Stockholm eller något liknande, allt är inte riktigt klart ännu.

Får se om jag går till skolan imorgon, får se hur jag mår, om jag mår så här blir jag hemma. På torsdag så ska vi ha "siljansmöte"  ( siljansmöte är att vi går och tar en fika och snackar en massa skit i flera timmar ) prata mer om framtiden och planera helgen lite mer, ja jag vet att vi är löjliga men fasen vad roligt vi har.

Keep on dreaming my friends


Sofia <3

Kommentarer
Postat av: Andreas

Det låter som en bra framtidsplan ;)



Krya på dig <3

2008-11-27 @ 18:22:10
URL: http://toxicid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0