Besviken och trött.

Dansen gick inte alls som jag hade tänkt mig, är så enormt besviken och ledsen just nu. Var så himla svårt, man skulle lära sig en dans på 4 min och sen visa upp den direkt, stegen var något sjukt svåra, känns som att det är kört just nu, åh jag blir så ledsen för jag vill verkligen detta, jag är född till att göra det, jag är född för att vara musikalartist. Det var ju min första gång, men jag vill verkligen komma med, det är ingen som fattar hur mycket det skulle betyda för mig. Just nu känner jag mig så ensam och vilsen, jag är så trött och besviken. Musikalen skulle bli min livsglädje, ett ljus i mörkret, det är bara att vänta, får veta i helgen hur det går, dom ringer dom som kommit med. HOPPAS HOPPAS!

Imorgon åker jag ner till Småland igen, x2000 till Stockholm och sedan x2000 från Stockholm till Alvesta, därefter blir det jobb och efter jobbet ska jag hyra film med tvillingarna, vi skulle gått på High school musical 3 men den har inte kommit till Ljungby ännu. På lördag blir det fest med John och söndagen spenderar jag i Kvänarp med släkten.

God natt på er!


Sofia <3

Kommentarer
Postat av: madeleine

hoppas dom ringer :)

2008-10-23 @ 21:09:09
URL: http://ballt.devote.se
Postat av: Jennifer

Håller tummarna för dig gumman ! ^^

2008-10-24 @ 10:56:47
URL: http://www.metrobloggen.se/pheno
Postat av: Julia

aah, jag vet hur mycket et skulle betyda for dig! vet att detta ar de du erklignen vill gora! jag hoppas saaaa mycket att dom ringer! alskar dig mest av allt <3 you can do it! i know how it feels

2008-10-24 @ 17:57:17
URL: http://jtrum-usa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0