En söndag i småland



Bilden är på min kusin Martin, hade inga bilder att lägga upp men hittade denna på hans dator. Förlåt kusinen!



Blondinbella tar en paus från bloggandet, jag förstår verkligen den tjejen. Hon har inte haft en ledig dag på ett år nu, hon ska hela tiden på nya möten och event så jag kan förstå att hon vill ta en paus, jag gillar bella just för att hon har blivit så framgångsrik och hon har verkligen kämpat för det. Go Bella Go!

Ha försökt att få internet på min dator men dock utan resultat, så sitter nu på Martins dator och skriver lite. Idag som jag skrev har vi inte gjort så mycket, mest spelat spel, skrattat och tjafsat. Märker redan att min småländska börja komma, efter en dag, förstår ni hur jag kommer låta om en vecka? usch. Ska snart gå och lägga mig tror jag, eller om jag ska se någon film på min dator, började att se P.S I love you så lär se klart den om inte annat. Imorgon blir det praktik hos Monica och ska försöka att gå på något friskis pass nu när dom har det på stan, älskar verkligen friskis, underbart rolig träning, ska testa på lite olika sorters träning så vi får se hur detta går. Måste verkligen öva in mina repliker och min låt inför min auditon, åh jag kan det verkligen inte. SUGER!

Ha en trevlig söndagskväll och en underbar Måndag.

Sofia <3

Kommentarer
Postat av: evelina

vad var det för någon audition du skulle på, maria pratade också om den? =)

2008-10-14 @ 21:13:24
URL: http://ladyvogue.blogg.se/
Postat av: evelina

åh vad kul:) ja förtår jag! jasså, hur länge då? =) ja det lär vi nog göra, vi har ju höstlov då med så. hihi



joda allt är bara bra:) själv då? puss

2008-10-15 @ 17:07:14
URL: http://ladyvogue.blogg.se/
Postat av: evelina

javisst =) det gör jag säkert! haha

2008-10-16 @ 12:54:46
URL: http://ladyvogue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0