Höstlov

God dag!

Blev inget bloggande för mig igår, detta var för jag hade träning och mycket plugg. Hade matteprov idag, gick inte så bra som jag trott, men bättre lycka nästa gång. Nu har jag äntligen lov, har haft min sista skoldag för en månad, så blir inte förräns i November jag sitter i skolbänken igen. Imorgon har jag inga planer, blir nog att sova ut och ta det lungt. På lördag blir det Rättvik, ska antagligen på parken, men dte kostar 180 kr, vet dock inte om jag är villig att betala detta, men Christoffer skulle in tror jag, och Anderas med, vi får se hur det blir. Har två hundra kronor kvar av mitt studiebidrag, seriöst? det är den 2:a Oktober idag, pinsamt vad pengarna försvinner fort alltså. Men som tur är har jag pengar på mitt e-spar konto, så man har ifall det är krisigt som nu.

Nästa vecka händer de lite grejer, på Tisdag klockan halv fem ska jag vara på Leksanshallen och prata om jobb, ska även göra ett simtest, simma, dyka och hämta en docka. Får se hur detta går. Onsdag ska jag färga håret, bokade om min tid eftersom jag skulle hoppa i poolen på Tisdag, blir bortkastade pengar och håret blir skit fult, så klockan elva ska jag sätta mig i frisörstolen. Ska även hinna med att träffa min gode vän Cissi under veckan, var ett bra tag sen man träffade tjejen. På Lördagen blir det Stockholm med min lillasyster, high school musical on ice, efter det ska vi gå på stan och käkade något gott. Sen går mitt tåg till Småland 18.20.

Ha en fortsatt trevlig dag så hörs vi senare.

Sofia <3


Kommentarer
Postat av: Christoffer

Haha ja, väldigt uttjatade! Men den nya var inte mycket bättre. ^^



Kostar Parken 180 kr??

2008-10-02 @ 19:00:51
URL: http://kjerstinoffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0