Onsdag

Dagen började med en lång frukost vid tvn, tog sedan ett långt varmt bad och bara låg och myste. Efter badet tog jag och plockade iordning lite på mitt rum, fixade en mapp till alla mina papper, har även plockat ihop alla smink och hudvårdsprodukter. Klockan halv fem bar det av till Simhallen där jag gjorde mitt simtest inför jobbet som jag har sökt där, ett vikarieat lite då och då, och för att kunna jobba där så måste man ha goda sim och dyk-kunskaper, skulle simma 800 m varav 100 på rygg, sedan dyka ner 3 m och hämta en docka och sedan simma med dockan 50 m. Jag var super nervös innan men det gick väldigt bra, blev förvånad att jag fixade dykningen på första försöket, de tyckte jag var duktig. De ska nu fundera över alla de som har sökt och sedan kontakta oss när de beslutat sig för vilka fem som ska få jobbet.

Imorgon blir det att gå upp vid halv tio, äta frukost och sminka mig, klockan elva ska jag vara hos Jessica på salongen som ska färga mitt hår, ska bli så himla skönt att få det iordning igen. Man känner sig så sunkig nu med utväxt till max, heheh nejdå så farligt är det inte.

Nu blir det desperate housewives

bye bye

Sofia <3


Kommentarer
Postat av: Christoffer

Haha ja, och vi är nog inte ensamma! ;D



Och bra jobbat i dag! Hoppas du får det! :)

2008-10-07 @ 21:26:22
URL: http://kjerstinoffer.blogg.se/
Postat av: Christoffer

Skönt med lite extrapengar om inte annat! Haha.



Man behöver aldrig säga något om man inte vill, det kan komma automatiskt ibland också.. Man ska inte berätta heller förren man känner att man är redo att hantera de "attacker" man kan få - även från släkt, tyvärr.

2008-10-07 @ 22:06:20
URL: http://kjerstinoffer.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sofia, ta steg för steg bara! När det känns rätt så känns det helt enkelt rätt - och då är det kanske dags. Men ingen brådska som sagt. :)

2008-10-07 @ 22:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0