Packning och musik

Halloj på er.

Dagen började med frukost vid tvn, klockan tjugo i tolv var det dags för sista sånglektionen meed Kristina innan min audition som är om två veckor. Övade in grunderna och gick igenom hur jag kan spara rösten så att den håller hela låten om jag får sjunga hela, vilket man aldrig vet. Men det gick väl ganska bra, vet nu hur jag ska göra och absolut inte göra, spara på rösten och sattsa allt på slutet, tänk på stödet Sofia!

Har packat min stora, tunga och jobbiga väska full med massa kläder nu. Ska också få ner fyra stora lingonsylt burkar som mormor ska få, min väska kommer att väga 1000000 ton innan jag är klar, plus att jag har min skinnväska och datorväska också. Kommer att ramla av tåget, eller inte äns komma på skiten. Har också laddat ipoden full med ny musik, Britney Spears nya låt är faktiskt ganska bra, blir bara bättre och bättre ju mer jag lyssnar på den, hatade den första gången jag lyssnade på den men nu gillar jag den. Har också lyssnat på Agnes Carlssons nya On and On, beroende har jag blivit, replay om och om igen.

Imorgon ska jag kolla presenter som jag ska ha med mig till Småland, mamma ville att jag skulle ha med något typiskt från dalarna, typ dalahästar osv, de kanske uppskattar sånna, inte vet jag. Ska även äta middag hos våra grannar, drar nog också till Kjerstin en stund med, nyss varit där. Kollade på Fringe, en grymt bra serie som går på kanal 5.

Min packning:




Kommentarer
Postat av: CALVIN

Hej!



Det är lite olika beroende på om dem vill höra mer eller mindre. Men förbered dig på hela låten! Dans audittion brukar vara: gemensam uppvärmning, kordinations övningar, diagonal övningar och slutligen en koreografi. :=) Vi syns där :)

2008-10-10 @ 00:09:08
URL: http://calvinbozic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0