Friday night!

God kväll!

Idag sov jag ut, så skönt att bara ligga i sängen och känna att man kan ligga kvar en stund. Nu börjar mitt så kallade höstlov, underbart skönt. Dagen började med att jag gjorde mig iordning och åkte sedan ner på noret med Hanna, träffade även Jennifer en stund, tjejen har varit lite sjuk men nu var hon lite bättre, skönt det då. Hoppas hon följer med imorgon. Har spenderat min eftermiddag hos Hanna & Kjerstin, spelar rayman för fulla muggar. Bättre team än mig och Hanna finns nog inte. Har nu kommit hem och ätit en god middag med min familj, vi åt Paella, en spansk rätt som är hur god som helst. Se själva:



Kvällen ska jag spendera hemma, men en massa te och tända ljus, lite höstmys rent ut sagt. Måste spara krafterna tills imorgon då vi ska till Rättvik och gå på marknaden, jag hatar igentligen marknader men vi ska hem till Josefin i min klass senare på kvällen. Singstar och en massa skoj hos Josefin innan vi ska ut på byn och kolla läget lite grann. Får se hur det slutar, vet dock inte ännu om jag ska in på parken eller inte. Kostar som sagt 180 kr, rena rånet för en fattig student som jag. Som tur är så hämtar Jennys bror oss på natten, skönt att slippa lifta ^^
På söndag blir det att motionera lite, gå på en promenad eller något, har även Friskis klockan fem.

Ni får ha en trevlig lördag!

Sofia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0