Sista kvällen hemma.

Godafton, idag har jag packat klart allt som jag ska ha med mig, har även handlat lite presenter som jag ska ge till mina nära och kära där nere, blev leksands kaffe & te i ett snyggt paket, skit mysig present. Kvällen har jag spenderat nere hos grannarna mina där vi åt middag. Fick under middagen ett samtal av min kusin som bjöd mig på vår andra kusins födelsedagsfest som är imorgon, så det blir en lång dag imorgon. Klockan sju går tåget från Leksand ner mot Stockholm, är nere vid tio tiden halv tolv börjar showen i globen, vet ej riktigt när den slutar, sen blir det shopping på stan med avslutning på biffhuset, underbart god mat. Klockan tjugo över sex blir det att hoppa på tåget till Alvesta, kommer till Alvesta vid halv tio tiden, då min morbror ska hämta mig. Kommer till ljungby vid halv elva kanske då blir det att fräscha upp sig och åka ner till festen som varar natten lång. vad ska ni göra i helgen?

Ska kolla att jag har allt med mig nu, ska försöka uppdatera så mycket jag kan. Ni får ha det så bra så länge så hörs vi. Stora pussar och kramar till er alla.

Sofia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0