Söndag

Gårdagen slutade med katastrof, började med kortspel hemma hos Jenny, efter det åkte vi till Josefin där det blev en massa karaoke och skratt. På väg ut mot parken så blir allt svart, verkligen svart. Det finns inte mycket att säga om det hela, vill inte prata om det heller. Vill tacka alla mina vänner ( ni vet vilka ni är ) för att ni hjälpte mig och stöttade mig. Tack också till min älskade mamma, vet inte vad jag skulle göra utan dig? Vid sådana tillfällen så förstår man verkligen hur mycket man älskar sin mamma, hur mycket man än har skrikigt och hatat henne innan så förstår man hur mycket dom betyder för en. Ett stort minus till en person som verkligen inte är en sann vänn, tänker inte nämna något namn. Jag skulle aldrig bara skita i mina kompisar om man hamnar i en sådan situation som jag, jag skulle stötta och hjälpa personen, även om jag kan känna att personen förstört min kväll, det är det man har vänner för och särskilt de närmaste vännerna. Men denna personen visade sig inte vara den vänn jag trodde, men detta har jag dock vetat lite innan, men kom ihåg att det får du fan tillbaka någon gång. Stort TACK till alla som fanns för mig!







Idag har jag börjat kolla vad jag ska ha med mig till Småland, även ringt till släktingar och pratat lite, kollat läget osv. Mötte även upp Frida, var så länge sen man träffade henne. Vi gick till Amore och tog en pizza, äckligaste pizzan jag ätit. Usch usch.. Vi tog även en långpromenad med Molle ( Lollos hund )



Kvällen har spenderats vid datorn, kollat en massa Andra avenyn, Ensam mamma söker, ska nog kolla stjärnor på is också om man kan se den på tv4.se, imorgon ska jag packa lite, ska även öva mina repliker, städa mitt rum och hämta ut tågbiljetter.

Ha en fortsatt trevlig Söndag.

Sofia <3


Kommentarer
Postat av: madeleine

sofia, jag tycker du ska skicka bilden på dig när du har team blondinbella-linnet på dig till blondinbella !

2008-10-06 @ 18:59:25
URL: http://ballt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0