En intressant och planeringsfull Måndag

God kväll bloggen, dagen har varit otroligt solig, började med att skriva in en massa mobilnummer i min almenacka som jag kan behöva nere i Småland, till alla nära och kära som man ska träffa osv. Ringde även till min mormor och pratade med henne om när jag skulle komma till dom osv. Ska börja min praktik med att bo hos min Morbror Håkan, ska vara hos dom i en vecka. Ska få träffa mina underbara kusiner Elin & Lisa, så länge sen man såg dom nu, dom är säkert hur stora som helst. Andra veckan är jag hos Mormor & Morfar, vet dock inte om jag är där hela veckan, ska också åka upp till Leksand och gå på min audition som jag har den 22-23 oktober. Sista veckan är jag hos min moster Mia, ska även försöka bo några dagar hos Yvonne & Jerry.

Har fått reda på mina audition tider nu,  Jag har sången sent på kvällen, så åker från småland på morgonen, sedan har jag dansaudition klockan sju på kvällen dagen efter.  Åker till Småland igen vid sex tiden på Fredag morgon. Ser fram emot min audition nu, det går som det går och jag ska verkligen göra mitt bästa.

Imorgon ska jag göra mitt simtest på Leksanshallen, får väl se hur detta går, kan ju inte göra mer än mitt bästa. Imorgon ska jag även på friskis och packa iordning alla mina kläder, se vad som ska tvättas innan osv. På Onsdag ska jag fräga håret, ska också höra om Cissi har lust att träffas då, eller om vi ska ta det senare i veckan.

Idag så var det också en tarfikolycka vid Lima, läskigt, Christoffer kommer in springandes i hallen hos Kjerstin och skriker att det är en massa polisbilar där borta, så det var att sätta på sig skorna och springa bort. En singelolycka, kvinnan hade kört rattfull och hamnat av vägen och krockat med en skylt, men klarade sig utan allvarliga skador vad vi vet för tillfället. ^^

Ska plocka ihop lite papper och sånt nu, hörs imorgon igen. Sov så gott allesammans!

Sofia <3


Kommentarer
Postat av: madde

svar: toppen ! :D då kanske du hamnar i bloggen ;)

2008-10-07 @ 09:29:37
URL: http://ballt.devote.se
Postat av: Jennifer

Hon som krockade var tjejen jag kollade på lägenhet hos förrförra veckan.

2008-10-07 @ 23:49:39
URL: http://www.metrobloggen.se/pheno

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0