Thyr Allklid

Hej på er, sitter nu är hos mina kusiner i Ljungby, resan gick bra men var väldigt trött på eftermiddagen. Det blev en snabblunch på shoppingcentret vid globen, dyrt som fan för två varma mackor och två drickor, detta gick på 180kr. Sen blev det show i globen, den var riktigt bra, mycket folk och bra åkare, jag var nog äldst i hela globen, haha jag var nog också den enda som kunde exakt alla låtarna utantill. Efter showen så blev det lite shopping på stan, handlade nya öronhängen och en ny scarf, kan man inte ha för mycket utav. Middag åt vi på Biffhuset, var verkligen sjukt jävla gott. bra priser också, som tur var var vi där ganska tidigt och kunde äta för lunchpriserna. 69 kronor för sjukt stor bit kött och potatis och sås. Billigt billigt. Sen blev det kaffe på waynes coffeé, när man kliver in igenom dörren så sitter hela idol gänget och fikar där, blev skit paff. Klockan tjugo över sex gick mitt tåg till Alvesta, då hade jag en sån där vagn som jag körde runt all min packning på, tog hissarna överallt, var enormt jobbigt med så många väskor som jag hade. Kom till Alvesta vid halv tio då min morbror hämtade mig. Blev ingen fest igår, jag hade varit igång sen klockan sex på morgonen och John var sjuk så det blev en tv kväll istället.

Idag vaknade jag vid halv elva åt frukost och nu har jag och mina kusin Lisa cyklat ner till stan och kollat så att jag hittar överallt. Sitter nu i datarummet med min kusin John och bara dunkar musik. Han åker till Lund igen klockan fem, men han kommer nästa helg igen tror jag. Den 25:e blir det fest hos hans Mormor & Morfar.

Imorgon börjar jag jobba klockan tio, sedan får vi se vad dagen bjuder på. Hoppas ni har det bra, vi hörs senare.

Sofia <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0