Det kostar att ha snyggt hår.



Hej på er, idag har jag varit på salongen och fått håret iordning, älskar att få håret stylat och iordning, man känner sig pigg och fräsch. Men vad det kostar att klippa & färga håret alltså, betalade 900 kr och då hade jag 10% rabatt. Sjukt mycket pengar för en fattig student som jag ^^ men min mamma lovade att betala halva så tur det. 

Annars har jag inte gjort mycket idag, har sån träningsvärk sen jag simmade igår, och sen friksispasset. Imorgon så skulle jag träffat Cissi men hon är tyvärr sjuk, tråkigt nog, så har noll planer för morgondagen, eller ska på min sånglektion klockan 11.40 sista gången jag kan öva min auditonlåt med piano innan den stora dagen. Den måste verkligen sitta imorgon, öva öva öva.

Snart är det Lördag och då blir det Stockholm, syster min och jag ska på High School mucial on ice, efter det blir shopping och middag på Fridays på kungsan. Maten där är sjukt god, käkade på Fridays sist när vi var i New York, super gott, så där äkta amerikanskt. Sedan blir det Småland som gäller i tre veckor, men kommer hem den 22-23 men åker ner lika fort igen, ska hem och göra audition och sen blir det Praktik igen. Min kusin skulle tydligen ha fest den 25:e så det blir att gå på den, ska bli roligt att få träffa honom, så roligt för jag är 1.60 och han 1.98 typ? hahah men älskar honom ändå.

Fortsätt njut av onsdagskvällen och vad den har att erbjuda!

Sofia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0