Allmänt trisst Lördag




Ibland har man dagar då man får för sig att städa som aldrig förr. Jag hade en sån dag idag, jag började med att fixa iordning mitt skrivbord som var täckt med papper och annat skit. Sedan rev jag ut allt i garderoben och fixade iordning den, kan säga att det blev enormt snyggt. Dammsugade golvet och dammtorkade alla hyllor och möbler. Nu efteråt känner jag mig enormt duktig. Det är så skönt att ha det rent och allting, när allting ligger på sin plats. UNDERBART.

Denna helgen går verkligen åt till ingenting, men ibland ska man ha sådana helger med, men det är då man börjar tänka, jag börjar tänka på Julia & Karro hur mycket jag saknar dom, har liksom inte insett att dom är borta och kommer vara borta grymt länge till. Jag är lite småledsen just nu men det går över. Man måste gå vidare och tänka positivt.
Men samtidigt vill jag skriva av mig, det är ju därför jag har min blogg, för att kunna skriva det jag känner och tycker för tillfället. Nu är jag ledsen, jag vet inte riktigt varför men jag bara är det, jag vill vara hos Julia, med henne, uppleva allt hon upplever. Jag vill att det ska vara jag också! Jag vill också åka bort från den här skiten. Jag orkar inte med skolan längre, att allt ska komma på en och samma gång, jag orkar inte vara ensam mer, jag vet att jag inte är ensam, jag hade absolut inte klarat mig utan Kjerstin, Hanna & Christoffer som finns här för mig som aldrig förr. Jag uppskattar det, och jag hoppas ni vet det!

Jag känner mig så ensam i skolan, saknar mina två andra delar, det ska vara vi tre, vi ska sitta i caféterian och garva, göra saker tillsammans. Men det är inte så längre, jag är inte jag utan er. Det känns som om jag är någon annan person än den jag är. Jag är så tyst och bara hänger på, jag aldrig någonsin varit så innan. Jag vill inte känna detta längre.

Kom hem! Jag saknar er!

Kommentarer
Postat av: Stina

Ja, KOM HEM! :(

2008-09-21 @ 19:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0