Am I all alone?

En trött och sliten tjej är vad jag är nu, jag vet att jag lade mig för sent igår, men hade ingen lust att sova alls, så städade rummet lite och som jag visste så kunde jag inte somna när jag väl låg i sängen sen, men efter ett tag måste jag ha somnat. Började tio imorse, ett oförberett prov på samhällskunskapen om socialsism, konservatism och Liberalism var starten på dagen. Gick inte så super bra, men som tur var var det bara en test för att hon skulle se om vi förstod, alltså inget som har med betyget att göra, skönt! En ganska lång dag men en dag med mycket skratt, klassen jag går i är allt annat än normal.

Imorgon är det en grymt lång lektion på morgonen med handel, ska förbereda oss nu inför APU´n som börjar nästa vecka ( dock inte för mig ) Ska få en massa papper osv. Efter det är det svenska och Småföretagande som gäller. Slutar runt tre tiden. Klockan sex är det friskis som gäller!



Måste börja öva mina repliker inför min auditon som närmar sig grymt mycket nu. Det är inte så svåra repliker men jag måste kunna dom helt utantill så blir att öva nu, ska också öva in den nya låten jag valde, Sheena is punk rocker, ska sjunga den istället för Halleluja.

Andra avenyn om en timme!

Hörs senare


sofia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0