APU




Nu har allting ordnat sig, jag ska ha min APU hos Monica på Lindex nere i Ljungby i tre veckor. Ska bli super härligt, skönare människa får man leta efter, nykter som onykter. Åker till Stockholm med min lillasyster den 11:e oktober då vi ska gå på High School Musical on ice, åker sedan på kvällen ner till Alvesta där min käre Morfar hämtar upp mig. Ska bo hos mormor & morfar i en vecka, efter det ska jag bo hos min moster Mia och veckan efter det hos Håkan och även några dagar hos Yvonne & Jerry. Ser verkligen fram emot detta nu. Så Lördagen den 11:e oktober så är det hejdå Dalarna och Hallå Ljungby och småland!

Ska bli så roligt att få träffa alla kusiner och släktingar, har ju inte träffat dom på ett år nu eftersom jag jobbade hela sommaren och inte kunde följa med ner, men nu så kommer jag. Kommer dock inte förvåna mig om min såkallade Dalmål skulle bytas ut mot Småländska i några veckor, blir lätt så, men men det blir säker roligt och spännande det med.

Imorgon är det dags för bio och ska även på min dansträning som är klockan fem. jag vet inte om jag har sådan lust att vara med, får se om jag fortsätter är lite tveksam är inte så många som man känner men jag ger det en chans till så får vi se hur det blir med det. Snart ska jag ta och ringa min vännina på andra sidan jorden, saknar min lilla Julia något enormt mycket just nu. Älskar henne och kommer alltid att göra.

Sofia <3

Kommentarer
Postat av: sebbe

haha så du ska ha APU hos mina konkurrenter hehe;P



skönt att du mår bättre igen:)



jodå jag är redo att flytta, och min hyresvärd

ringde och skällde på bolaget som ska renovera

min lägenhet..så förhoppningsvis pinnar dom på snart:)

2008-09-17 @ 06:40:02
URL: http://sebbegaylife.blogg.se/
Postat av: silly

ingen aning, fick lite emokänsla över dig bara

2008-09-17 @ 21:58:30
URL: http://sillyhilton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0