Diet dag 2

Hej på er! Det har verkligen varit en tuff dag kan jag säga, att gå på diet är allt utom lätt. Att sitta vrålhungrig i skolan och att inte har någon energi är absolut inte roligt. Idag har jag fått äta, soppan såklart, grönsaker och nu till middag en bakadpotatis med kryddsmör, potatisen var det godaste jag har ätit på länge. Tänk vad man kan uppskatta en liten bak-potatis. Imorgon får jag äta både frukt och grönsaker, vilken lyx, haha längtar dock tills på torsdag då jag får äta biff. ska bli sjukt gott, det jobbiga är ju att jag bara får äta biff, ingen sås, inge potatis.

Imorgon är det skola som gäller, sen ska jag också iväg på Friskis som börjar, måste ta tag i träningen igen nu, var sjukt duktig i vintras men nu under sommaren så har jag helt enkelt inte orkat, plus att jag har "sprungit" på jobbet så motion har jag kort och gott fått.

Sofia <3



Kommentarer
Postat av: Christoffer

Snygg potatis! ^^

2008-09-03 @ 19:28:54
URL: http://kjerstinoffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0