Do I look like I sell drugs?




Hej på er!

Idag fick julia sin födelsedagspresent så nu kan jag lägga ut bilder på mitt blondinbella linne, ÄNTLIGEN!  Köpte ett till mig och ett till henne. Dagen började med en fyra timmars lektion med redovisningar, jobbigt som satan, efter det var det en kort lunch med skit äcklig mat så man var lika hungrig som innan man åt, sedan var det redovisning på svenskan, hade ju om blondinbella, gick super bra. Sedan var sista lektionen Samhällskunskap, det var den roligaste lektionen med HP2B någonsin, lägger in bilden som jag tog senare, funkar tyvärr inte nu, så förstår ni, vi jobbar med partier och hittade då en chatt på socialdemokraternas hemsida. Kan bara sluta på ett sätt. KATASTROF!

Imorgon ska jag åka till Borlänge, gud vad jag har tjatat om det men ser verkligen fram emot det och det ska bli roligt och se vad dom säger. Kjerstin följer med mig, som tur är, lite jobbigt att åka själv.
Är nervös när jag får mitt datum för audition bara, åh vad nervös jag kommer vara.
Nej nu ska jag lyssna på Adam Tensta - Do I look like I sell drugs och läsa lite.
Puss och godnatt

Sofia <3

Kommentarer
Postat av: madeleine

haha fan va fränt ! älskar linnet!

2008-09-23 @ 21:54:22
URL: http://ballt.devote.se
Postat av: sebbe

jo men svenskan handlar ju mycket

om att redovisa. och när lärarna

tjatar kan du bara säga: det är lugnt

jag reder det själv.

Lärarna är inte där för att förpesta ditt

liv, dom är där för din skull.



jodå bara fint med mig:D hur är det själv?:)

2008-09-23 @ 22:46:07
URL: http://sebbegaylife.blogg.se/
Postat av: Christoffer

Det kommer gå bra! =)

2008-09-24 @ 13:01:16
URL: http://kjerstinoffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0