En lugn lördag.


( Bilden är tagen tidigare i veckan )


Hejsan svejsan!

Igår hade jag och hanna en riktigt mysig kväll, var länge sen det bara var hon och jag. Skulle sovit där men blev inte så för att jag har öroninflammtion, så åkte hem vilket var bra att jag gjorde, för har inte sovit mycket denna natt, sovit med musik i öronen natten lång. Gud välsigne min ipod. Idag känner dock inte mycket bättre heller, orkar inte vara sjuk längre, att ha öroninflammation är det värsta jag vet, och för att jag tog bort mina halsmandlar för två årsedan så sätter sig infektionen i öronen nu istället. Mycket värre kan jag säga!

Klockan fyra idag kommer Sara och familjen, även Nandini och Tina, middag med nära och kära så att säga. Önskar dock att jag friskare och mer social. Imorgon får jag se om det bli friskis, är jag så här sjuk så blir det ingen träning. Men hoppas jag känner mig bättre. Imorgon kommer ju Kjerstin & Christoffer hem också. Spännande att få höra allt dom har gjort och sagt under göteborgs och london resan.

Hörs senare.

Sofia <3

Kommentarer
Postat av: sebbe

ohh vad kul:D skriv jättegärna

efter vad du tyckte om filmen:D

2008-09-13 @ 17:44:24
URL: http://sebbegaylife.blogg.se/
Postat av: madeleine

hatar öroninflamation! värsta som finns. krya på dig !! <3

2008-09-13 @ 19:13:30
URL: http://ballt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0