En söndag med Mama Mia

halloj!
Denna helgen har jag verkligen inte gjort ett skvatt. Idag har jag suttit framför datorn hela dagen, gick en sväng till Christoffer och sen till kjerstin. Sedan var det Friskis & Svettis klockan fem, känns så skönt nu efteråt när man har duschat och allt så känner man sig fräsch. Om 45 min är det dags för Andra Avenyn, verkligen älskar den serien, så grymt bra! Idag har jag också kollat på min favorit film, såklart så pratar jag om Mama Mia the movie, älskar den filmen mer än något annat. en sådan lycka man får när man ser den filmen alltså. LYCKA!

Veckans planer då?
En rad redovisningar  och en del prov, ska också till Borlänge på möte om musikalen på Onsdag. I helgen ska jag och Hanna åka en sväng till Borlänge och kolla lite. Annars händer det inte så mycket.

Ska lyssna på sountracksen från Mama Mia nu, Ha en fortsatt trevlig kväll!

Sofia <3

Kommentarer
Postat av: sebbe

okey vad kul:D

hoppas de går bra:D



jag har mest pluggat och haft

en trevlig söndag faktist:)



har du sett mamma mia filmen?:)

you gotta love it:)

2008-09-21 @ 22:52:04
URL: http://sebbegaylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0