Good evening!

God kväll!

Sitter nu hemma hos Kjerstin och bloggar, har varit en lång dag med massa shopping och piercings i Borlänge. Ska nog boka tid för min navelpiercing snart, cant wait!  kvällen har spenderats hos Jennifer, mysigt var det, även Jonas kom dit och var social, drog sen hit där dom som vanligt sitter och kollar på film. idag har varit en sådan dag då jag saknar min bästis något enormt mycket. Vill att Julia ska komma hem nu! Saknar henne något sjukt mycket.

Imorgon blir det att sova länge och sedan plugga lite inför veckans alla prov som är på gång, har tre eller fyra prov nästa vecka, jobbigt jobbigt. Men snart  är det lov och sedan praktik för fulla muggar! Ni får ha en fortsatt trevlig kväll/natt.

Sofia <3

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Ja, jag älskar också att titta på gamla bilder! Haha. Man blir glad på något vis! =)

2008-09-28 @ 15:32:15
URL: http://kjerstinoffer.blogg.se/
Postat av: haakon

Jag alskar dig mest av allt! ALLT ALLT ALLT

2008-09-30 @ 02:40:21
URL: http://jtrum-usa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0