Good morning!




Godmorgon!

Sitter på min tre timmars lektion och kollar runt lite på nätet, läser tidningen och slappar, har skrivit klart mitt till uppsattsen. Känns skönt, två veckor kvar till vi ska redovisa, kanske ska göra en power point, men vi får dock se hur det blir med det. Vårat projektarbete handlar om att stoppa modehetsen som blivit med åren, hetsen kring mode har aldrig varit så stor som den är nu, modet och dess saker påverkar oss människor något enormt och vi arbetar för att stoppa detta.

Senare idag blir det att åka hem till Kjerstin där vi ska baka och fixa maten tills ikväll då vi ska ha middag. Klockan sex är det träning så då blir det att pumpa, känns så himla skönt efteråt, känna en lättnad och en duktig känsla i hela kroppen och man kan tänka att man har varit enormt duktig.

Imorgon så åker Christoffer till London, han kommer få det super roligt, kan jag garantera honom. Say hi to madonna from me baby! haha. Kjerstin åker ner till Göteborg på Torsdag och jag själv ska bo hos Hanna i helgen tror jag.
Imorgon har jag min första dans träning för säsongen, ska bli kul och se hur det går och vad vi ska pyssla med. Älskar ju som ni vet att dansa så längtar sjukt mycket. På Torsdag blir det sång kl 12.40 och kören kl 14.10, mycket sång den dagen.

Hörs senare!

Sofia <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0