High school musical on ice

Kom nyss hem från höstens första Friskis & Svettis pass, enormt jobbigt och sjukt svettigt blev det, kul var det att få med Hanna, hoppas hon hänger med hela terminen.

En enormt lång lektionvi hade idag på tre timmar, trodde dock att jag skulle dö. Efter detta blev det skolfotografering, gick skit dåligt. Hoppas jag fick någon normal bild, antagligen inte. Efter detta slutade vi. Åkte till Jennifer en stund, en grymt skön tjej det där, enormt omtänksam och snäll. Tack får lånet utav kortet!

Sen åkte jag hem och åt lite soppa, den blir mycket godare med en massa kryddor. Det går faktiskt förvånansvärt bra, lite jobbigt igår då jag bara fick äta soppa och grönsaker, idag får jag ju äta frukt också. Det är märkligt vad man kan uppskatta en persika så mycket som nu. Imorgon är det banan & lättmjölk som gäller, ska bli sjukt gott att få äta lite banan, eftersom den mättar väldigt mycket så är det bra att äta i skolan.


Idag har jag också överraskat min lillasyster med att bjuda med henne till High School Musical on Ice den 11:e oktober, lika som jag så älskar hon dom filmerna, så det ska bli sjukt roligt, Jeanette min vän kanske också hänger på, vi får se. Men klockan sju på Lördag morgon den 11:e oktober sitter jag på tåget iallafall.

Imorgon är det skola som gäller, börjar åtta och slutar runt tre tiden, efter det ska jag nog hem och plugga lite, sen ska jag antagligen på Friskis klockan åtta. Måste verkligen komma igång med träningen igen, är så sjukt otränad för tillfället men nu ska det pumpas.

Sofia <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0