Måndag, tråkigaste dagen i veckan.

Har idag varit hemma från skolan, för att bli riktigt frisk. Imorgon ska jag dock till skolan, måste för vi har ett projektarbete vi måste göra klart. Kollat på sunset beach, filmen Nanny Mcphee, bara slappat och försökt att bli frisk. Imorgon får jag se om jag ska gå på träningen, får se hur jag känner mig osv. På onsdag ska vi på bio iallafall, ska bli roligt, har inte varit på bio sen i juni.

Nu börjar allt komma igång, med skola och alla vardagsrutiner, jag gillar inte detta, det är så tråkigt och vardagligt. Vill göra nya saker och åka till nya ställen, inte gå till skolan, gå hem och sitta vid datorn hela kvällen. Det blir så tråkigt, då det kan vara skönt ibland. Vill ta en solresa nu i höst och bara få komma bort från allt. Men kan tyvärr inte göra detta förräns jag fått reda på om jag kan hälsa på Julia borta i USA eller inte. Vill verkligen ut och resa, bort till värmen och solen. Man önskar att man hade pengar och tid till detta jämt, men livet är som det är. Tänk att få sitta med en coconöts drink på någon solig strand under höstlovet, skulle inte sitta helt fel om ni frågar mig.
Ska försöka läsa lite samhällskunskap nu, hörs senare.

Sofia <3

Kommentarer
Postat av: sebbe

uchh stackare:S hoppas du mår bättre

idag:)



jag hade fullt upp igår med skola, plugg

och packa inför flytten:P tiden räcker

inte riktigt till:P

2008-09-16 @ 06:57:08
URL: http://sebbegaylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0