Maximteatern

Hej!
En trött och sliten sofia här, Mötet på maximteatern gick bra, fick en massa information om showen och fick även se och träffa alla som jobbar med det osv. Har fått tre låtar som jag ska sjunga på Auditon

  • Halleluja
  • Sheena is a punk rocker
  • Gabriellas sång

vet inte riktigt ännu vilken jag ska välja men ska prata med min sångpedagog imorgon. Det finns en liten hake i det hela och detta är att mina auditons är den 22:a & 23:e Oktober och då befinner jag mig i Småland på min praktik,vet inte hur jag ska lösa detta, är riktigt nere pågrund utav detta, men ska fixa det på något sätt. Ser fram emot det och ska bli roligt. Har ju dansaudition den 23:e, det kommer nog gå bra,har inte fått någon information om detta än så länge, men det ska vi med fixa. var väldigt nerövs idag, vet inte varför men nu fattar jag hur nervös jag kommer att vara på min audtion, eller kommer nog inte fatta hur nervös jag är förräns jag står där. Förutom sång och dans ska jag göra en dialog, har även fått papper på den, kommer nog gå bra, var inte så hemskt svår text.  Vi får väl se hur allting löser sig. Vi kör på detta, ger det en chans, har inget att förlora, bara allt att vinna!

Sofia <3


Kommentarer
Postat av: sebbe

ja det känns lite töntigt.

vem är din favorit mamma i ensam mamma söker då?:D

2008-09-24 @ 23:22:39
URL: http://sebbegaylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0