Onsdag

Idag har det varit en vanlig skol dag för mig med lektioner som matte, idrott och småförtagande. Efter skolan drog jag hem till kjerstin där vi drack té och snackade om all god mat det finns i världen, tänk att man kan sakna mat så enormt mycket när man går på diet. Men snart är jag klar, om tre dagar är det över och jag kan vara stolt över mig själv.

imorgon är det torsdag, börjar åtta och slutar runt halv tolv om allt går enligt schema. Om en vecka så börjar vi min solo sång, ska bli enormt roligt att få sjunga loss igen, ska också börja dansa på onsdagar också det ska bli väldigt roligt.

På fredag ska jag också beställa mig ett team blondinbella linne, diggar den tjejen!

Mitt aktivitets schema över hösten:
Friskis på tisdagar, onsdagar, torsdagar & söndagar
Sång och kör på torsdagar
Dans på onsdagar

Sofia <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0