Oprah power!

Hej Svejs på er!

en ganska skön dag har det varit idag, började med skola imorse då vi fick nya scheman, eller dom scheman vi skulle haft från början, så att nu är alltig bra igen. Slutade runt halv tolv, gillar mitt schema då jag slutar tidigt på torsdagar & fredagar. Efter skolan cyklade jag hem och gjorde mig en jätte god pepparlax med tomater, blev hur gott som helst.
Efter det kollade jag på Oprah, den kvinnan alltså, så mäktig, älskar verkligen hennes show, hon tänker så mycket på andra och på världen vilket jag tycker är så bra, hon skänker bort enorma summor pengar till behövande hela tiden, dock inte så konstigt eftersom hon tjänar något sjukt mycket. Om jag åker till Julia i USA så ska vi försöka att ta oss in till Chicago och gå på hennes show, det vore nått sanslöst roligt.
 
Imorgon har jag sovmorgon till klockan tio över tio, Näthandeln börjar då och slutar halv tolv och då är min skoldag över. Efter det ska jag hem och göra mig lite lunch och denna dag får jag äta Biff & grönsaker, ska bli super gott. På kvällen blir det nog att man drar til Kjerstin en sväng, precis som idag, alltid lika roligt att vara med henne och Christoffer, han ska ju åka till London nästa helg helt ensam, men kommer nog gå skit bra tror jag, det är ju Madonna han ska se. Like a virgin baby!

Ha det bäst, gå på fest!

sofia <3


Kommentarer
Postat av: Christoffer

Åh, Oprah! Mycket bra!



Madonna in my heart, baby! Jag kommer inte ha någon röst kvar i Göteborg, eller någonsin! Jag kommer sjunga så mycket som jag aldrig någonsin har sjungit - LIKE A VIRGIN, BABES!

2008-09-04 @ 21:52:33
URL: http://kjerstinoffer.blogg.se/
Postat av: Christoffer

Svar: Ja, det är klart jag ska! Det blir mums! :D

2008-09-04 @ 22:12:19
URL: http://kjerstinoffer.blogg.se/
Postat av: malin

åhhh oprah 'r ju så himla bra!

jag älskar verkligen henne :)

2008-09-09 @ 15:21:18
URL: http://mlars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0