Patrik 1,5




Såg denna underbart härliga film nyss, den har en charm och en kärlekskänsla igenom hela filmen. Jag tycker den var väldigt bra och rekomenderar den starkt. Slutet var jag lite fundersam på men kom på att man får tolka slutet som man vill och jag älska lyckliga slut i alla sagor.

Idag har jag varit i skolan från åtta till tre, sedan varit hos Kjerstin och druckit té, som vanligt kan man säga, så mysigt och sitta och bara umgås med dom i deras "lilla! kök. Who doesn´t wanna hang with Kjerstin?

Imorgon så börjar jag klockan åtta och slutar halv tolv. Kort dag men ändå ganska skön, eller har kör klockan tio över två som jag måste på men har ju en liten paus mellan det. Annars rullar allt på här uppe i Leksand, hösten kommer närmare och kylan är snart här. Om två veckor åker jag som jag skrev innan till Småland och sen är det sex veckor lvar till jul, det är sjukt vad fort tiden går.

Just det, mitt paket kom idag, med Julias födelsedags present, ska skicka den imorgon så att hon får den så fort som möjligt. Tror hon kommer uppskatta den, kan tyvärr inte säga än vad det är och ni som vet håller tyst om det ett tag till.  Har även köpt en likadan till mig själv, kanske var lite onödigt men totalt värt det. En kul grej.

Nej nu ska jag sitta och kolla igenom min kalender lite, helt sjukt vad den har kommit till användning helt plötsligt, den är verkligen mitt liv. Har så mycket skrivet i den nu, mycket på gång kan jag säga, nu låter jag som Blondinbella men inte så mycket på gång men en del för att vara mig.

Ni får ha det så bra och en fortsatt trevlig kväll!

Sofia <3

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Den var mycket sevärd, helt klart! Popcornen var också goda. ;)

2008-09-17 @ 22:08:13
URL: http://kjerstinoffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0