Planering & Plugg

God kväll!

Dagen har gått väldigt fort, hade tre lektioner, nu är det mycket på gång i skolan. Som vanligt så ska alla lärare lägga allt på samma vecka. Har tre prov vecka 40 och tre redovisningar minst. Men sedan har jag höstlov vecka 41, detta för att jag ska vara nere på praktik i småland så tar mitt höstlov innan. Måste verkligen planera allting nu så att man inte missar något. Vill ju ha bra betyg och inte glömma något.

Ser fram emot min praktik bara mer och mer, men innan dess ska jag hitta på en massa spännande saker, som nästa vecka är det parken, ska nog inte dit, har inte riktigt lust men annars blir det myskväll hemma hos Hanna & Kjerstin, helgen efter det är det Rättviksmarknad som vi ska på, det ser jag fram emot mycket. Har inte varit ute och träffat folk på länge nu. Ska bli roligt. Efter det är det höstlov och sen åker jag och min lillasyster ner till Stockholm och samma dag börjar mitt äventyr till Småland.

Vad ska ni göra på höstlovet?

Puss & kram

Sofia <3


Kommentarer
Postat av: Christoffer

Välkommen till vuxenlivet! Haha.



Ja, Rättviksmarknad blir roligt! :D

2008-09-18 @ 23:53:52
URL: http://kjerstinoffer.blogg.se/
Postat av: sebbe

ja vi hade riktigt kul:) haha

man blir bara mer och mer bakis

för åren som går:P riktigt illa:)



det är inte kul med 3prov på

en vecka..men that´s life:S



vill också ha höstlov:S tyvärr försvinner

de på högskolan.

2008-09-19 @ 11:34:06
URL: http://sebbegaylife.blogg.se/
Postat av: sebbe

blir också lätt höstnedstämd:S



börja du dricka redan när du var 13-14?



fast det gjorde ieförsig jag också. dock inte

så mycket:P de man kunde sno hemifrån när

mamma inte såg typ:P

2008-09-20 @ 00:06:22
URL: http://sebbegaylife.blogg.se/
Postat av: Christoffer

Jag vet, den var verkligen hemsk.. Jag gråter aldrig, men då gjorde jag det. Speciellt det hennes mamma och pojkvän hade skrivit, så vackert!

2008-09-20 @ 13:48:30
URL: http://kjerstinoffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0