Sjukare än någonsin!

Jag sitter fortfarande här med hosta, förkylning och öroninflammation till max, jag orkar inte vara sjuk längre. Det är enormt jobbigt att inte kunna sova på nätterna för att öronen dunkar i huvudet, att inte kunna andas för att näsan är så snorig. Hoppas jag blir bättre snart, men just nu känns det som att det är en lång väg dit.

Idag blir det inte mycket, ta det lungt och bara slappa, läsa en massa bloggar och kolla på tv. Idag är det ju Ensam mamma söker, gillar det programet väldigt mycket, någon mer som gillar det?

Imorgon får jag se om jag pallrar mig ner till skolan eller om jag blir hemma, kanske ska ner till sjukstugan och kolla om jag kan få penicillin eller något. Under veckan blir det träningar och plugg, på Onsdag ska vi på bio också, Patrik 1,5 ska vi se, ska bli spännande att se den filmen. Den handlar om ett bögpar som ska adoptera en son men det visar sig att sonen dom ska adoptera inte är 1.5 utan 15 år och homofob. Spännande spännande.

Ha det bäst, gå på fest!

Sofia <3

Kommentarer
Postat av: madde

åh går den här nu.. det vill jag också se

2008-09-15 @ 11:40:07
URL: http://ballt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0