Sjukling

Hej på er!
Sitter hemma hos Hanna, har inte bloggat på ett tag, detta för att jag varit sjuk och sedan har jag inte orkat. Är fortfarande enormt sjuk, öroninflammation och hosta, sjukt jobbigt. Gick dock till skolan idag för att kunna få vara med Hanna nu ikväll. Vi har lagat biff och pommes med tzatziki, har även en massa chips och annat mumsigt. Det har blivit Animal rescue och paradise hotell hela kvällen och nu dunkar mitt öra något enormt. Måste ta ett paket alvedon innan jag somnar.

Imorgon kommer Sara och familjen och hälsar på oss, ska bli roligt att träffa dom, då jag fortfarande kommer att vara sjuk, hoppas jag blir frisk snart så jag kan komma igång med träningen, vill verkligen träna och komma i form.  Nästa vecka så är det en vanlig vecka, med skola och träningar, ska också försöka fixa en APU plats, Indiska eller Lindez eller något liknande.

Godnatt på er!

Sofia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0