Skoltrött




Det har gått en månad sen vi började skolan och jag är redan skoltrött. Jag orkar inte med Leksands Gymnasium längre, det suger verkligen! Hatar vissa lärare på den skolan något enormt mycket. Åh är på så dåligt humör just nu. Jag orkar inte med alla redovisningar och prov och inlämningar som man ska i allt. Jag är allmänt less på allt just nu.

Började klockan tio imorse, slutade klockan fyra. En ganska tråkig och lång dag med tråkiga lektioner. Imorgon blir det bara värre, börjar med en lektion som börjar åtta och slutar klockan tolv. Sedan efter det har jag dubbeltimme med småföretagande A, en skit jobbigt dag med långa lektioner. Efter skolan blir det massa plugg, lika som idag, men orkade dock inte plugga så mycket idag. Gjorde även en ansiktsmask och lade gurkor på ögonen, satte på lugn musik och tog en paus från allt och bara myste med tända ljus en stund.

Tappat all motivation helt, det är verkligen hemskt eftersom jag vill ha skit bra betyg.
Ska bli skönt med APU så man får en paus från allt som heter skola, roligt att få komma ut i det verkliga livet.
Kommer såklart att uppdatera när jag är där nere, så ofta jag kan.

Snart Onsdag och möte på Maxim Teatern, Spännande!

Bye Bye

Sofia <3

Kommentarer
Postat av: sebbe

jag älskar också musikaler:)



varför hatar du lärarna på

din skola?

2008-09-22 @ 23:57:36
URL: http://sebbegaylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0