Soliga Söndag!

Hej på er, idag vaknade jag runt elva tiden tittade då ut igenom fönstret och såg att himmlen vad blå och solen sken, en riktigt underbar höst dag. Tog på min mina kläder, åt en macka och gick en promenad, ville hitta en plats som man kunde sitta på njuta på, kom då på att jag kunde gå upp till mitt berg, berget dit jag går när jag vill vara för mig själv och bara tänka. Det var helt underbart att sitta där uppe och bara få vara. Solen sken och det var lagom varmt, en perfekt höstdag. Var också med mamma i Insjön, köpte nya muggar och fick ett par varma tofflor, så skönt att ha nu inför hösten.


Klockan fem åkte vi på träning, det var jag, Hanna, Jenny & Kjerstin. Friskis är verkligen en rolig träning, går så himla fort och det är super roligt. Sedan kan man anpassa passen som man själv vill. Kanon bra!

Imorgon börjar klockan tio, samhällskunskap tror jag att det står på schemat, slutar runt fyra. Sista veckan nu innan mitt "höstlov" börjar. Ska bli super skönt, tråkigt bara att jag är den enda som har lov V.41 men så är det iallafall. Idag har jag lyssnat på EMD´s nyaste låt, Alone heter den, den är grymt bra, det är något med den som gör att jag älskar den. Texten är så bra.


Soligt!

Dalarna!
Älskade Dalarna!

Kommentarer
Postat av: Söderlund

Absolut!

Allting bra med dig en måndag som denna? :)

Haft en trevlig helg hoppas jag?! :)

2008-09-29 @ 11:39:26
URL: http://ventux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0