Tillbaka i skolbänken



God morgon!

Sitter nu i skolan på min sjukt långa lektion, känner mig mycket friskare idag. Skönt det! Idag är det skolan som gäller, slutar runt två tiden enligt schema, sedan har jag träning, vet dock inte om jag ska på den eftersom jag nyss varit sjuk. Jag får se hur jag känner mig då och vad min mamma tycker. Kände mig väldigt pigg imorse, hoppade snabbt upp ur sängen och åt en rejäl frukost, jag brukar aldrig gilla frukost men idag gjorde jag det. Men nu mår jag grymt illa, så illamåendet kom nu istället för imorse.

Vi ska ju snart ut på APU också, har ringt runt lite på olika butiker men inget napp. Mamma kanske ska höra med sin vännina nere i småland om jag kan få vara hos henne på Lindex, då blir det Ljungby i tre veckor nere hos släkten, spännande spännande.

Ska ta och jobba vidare nu, hörs ikväll!

Sofia <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0