Tisdag

Sitter och kollar på Desperate Housewives, men nu är det paus. Den serien är något sjukt bra.
Idag har det varit en lång dag i skolan, hade en tre timmars genomgång utav inköp och varuhantering, sedan skulle vi svara på alla frågorna, jag och Norling var helt klart bäst så vi var klara först så stack då hem och fixade lite lunch. Efter det hade vi svenska och samhällskunskap, vi håller på med politik nu, jobbar om Moderaterna, tycker det är väldigt roligt och intressant. har även varit på Friskis, tog verkligen i idag, så att det kändes i varenda muskel.

Nu börjar det hörs sen!


 
Nu är det slut, bara en vecka kvar till nästa avsnitt, jo jag vet att man kan ladda ner det men det är en skön känsla att titta på TV´n tycker jag. Har prov i småföretagande imorgon, får se hur det går, har dock inte pluggat så mycket ännu men får läsa igenom det några gånger så ska det väl sitta. Har även årets första matteprov, hoppas det går bra, måste verkligen att se till så att jag fixar matte A nu, men det ska jag göra. I have to belive in my self.

Imorgon slutar jag npg efter provet, så det blir nog en ganska kort dag, har konditionstest på idrotten, kommer gå mindre bra, haha eller vi får se, kanske går bättre än vad man tror. Ska även på Friskis klockan åtta, tror jag iallafall, måste plugga en hel del matte, ska verkligen fixa provet. Torsdagen är det matteprov, har även sånglektion och klockan tolv ska jag till Jessica på salongen och färga håret.

Nu ska jag gräva ner mig i böckerna, ha en fortsatt trevlig Tisdag!

Sofia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0