Torsdag och Halleluja

Har suttit hela eftermiddagen och sjungit, Halleluja om och om och om igen. Måste kunna den utantill så det är bara att öva. Jag valde den låten för att den har en skön rytm och bra text och den passa mig helt enkelt. Min sångpedagog ska också att den var bra för mig så vi ska sänka den lite och öva den så att jag kan den. Måste också öva in min dialog så att man kan den utan till också. Mycket på gång nu. Har prov i Nätahandel B, prov imorgon, har läst igenom kapitlerna nu ska läsa dom igen och skriva lite annteckingar, men hänger man med på lektionerna så behöver man inte plugga så enormt mycket.

Imorgon är det sovmorgon till tio, sen prov och lektion till halvtolv. Efter det vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på, kanske får följa med Kjerstin och Hanna till Borlänge? Dom ska dit och handla dammsugare, haha, vi ska ju även dit på Lördag och kolla runt lite på kupolen.

Bokade tid hos Jesscia idag för färgning, tänkte att man ska vara snygg i håret när man kommer ner till Småland. Så på Torsdag klockan tolv ska jag vara där, har sång lektion innan så får skynda mig lite, ska nog hinna.

Nästa vecka har jag prov i Engelska , Småföretagande & Matte A, grymt jobbig vecka, men sen är det helg och då blir det rättvik och sen har jag lov! HALLELUJA!  Sen blir det Stockholm och sen Småland. Känns som att Oktober månad kommer att rinna iväg, och sen helt plötsligt är det jul, känns då nästan så.

Ska läsa lite nu. Sov så gott!

Sofia <3

Kommentarer
Postat av: calvin

Heej :)



Du ska träna båda. Så kommer du få spela emot någon utav de andra som söker. Man vet ej villken person man blir utan var beredd på att köra båda :)



kram

2008-09-26 @ 00:33:14
URL: http://calvinbozic.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu är Alexander dock inte med längre, vilket jag i alla fall inte gråter ut för. Finns dom som är bättre. Säger inte att han är dålig på något vis, men han räcker helt enkelt inte till.



Gällande julen:

Vi drar utomlands? ;D

2008-09-26 @ 11:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0