You go Bella!



Godkväll!

Har i stortsett suttit vid datorn hela dagen, med någon paus då jag umgåtts med våra gäster, men har så ont i mitt öra så det var mer smärtsamt att sitta och vara social än att ha trevligt. Har läst en hel del bloggar idag, det är en del av min vardag att läsa om andras. Min blogg-idol är ju helt klart blondinbella, jag tycker folk ska sluta trycka ner henne, jag menar hon har kämpat för att stå där hon står idag, okej vissa saker den tjejen tycker och säger kan jag ställa mig emot men jag tycker om att läsa  hennes blogg och gillar henne. Hon har lyckats och slutade snacka skit om henne bara för att ni inte har. Ska kolla på extra extra senare där hon medverkar, ska bli roligt att få se hur bra hon kan ta humor-sverige. Hoppas dock att mina saker från bellme kommer snart.

Ska snart ut på APU, ska ringa till de ställen jag ska fråga på nu till veckan, hoppas det löser sig så som jag vill det. En klädesbutik skulle nog passa mig ganska bra, eller vad tror ni? Tre veckor ska vi vara ute och sen blir det höstlov. Och efter det är det bara 6 veckor kvar till jul, det är något sjukt vad tiden går fort, man blir ju rädd.

Ha en fortsatt trevlig kväll.

Sofia <3

Kommentarer
Postat av: madde

svar: det är fint med mig :) hur är det med dig annars då? bortsätt från öroninflamationen..



bella är cool. tyckte dom var lite väl hårda mot henne i extra extra.

2008-09-13 @ 23:01:58
URL: http://ballt.devote.se
Postat av: madde

svar: jaa men det är ju bättre det än att du ska gå runt o må dåligt. :) joo jag trivs bra. känns bättre med klassen för varje dag som går också. alla är rätt okej. trots att dom är 92or :P

2008-09-13 @ 23:28:36
URL: http://ballt.devote.se
Postat av: madde

svar: nää det klart men i början tänkte vi typ åååh måste vi gå med 92or o blabla :P

2008-09-14 @ 11:30:07
URL: http://ballt.devote.se
Postat av: sebbe

okey :) tack så mycket:)

din blogg verkar också väldigt trevlig:)



hehe dock håller jag inte med om ditt blondinbella

inlägg. Tycker hon är dryg, tradig blogg...men kul

att det går så bra för henne:)

2008-09-14 @ 12:27:15
URL: http://sebbegaylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0