Ännu en dag full med besvikelser.

Orkar inte må så här längre, mår verkligen skit dåligt, känns som om livet inte är värt något längre.Jag vill bara härifrån, vill bara att dom ska fatta hur jävla störda dom är ibland, att man hör av sig till sina bästa vänner och frågar om dom vill vara med eller inte, att dom inte förstår att jag blir besviken och ledsen när man sen får höra allt dom gjort utan en, hur roligt som har haft och dom längtar tills nästa gång. Att det är dom som är bäst och att åh vad dom är bra.

Jag blir så arg och ledsen när mina närmsta bara sviker, är så otroligt trött på allt just nu, orkar inte med detta längre, nu drar jag härifrån, skiter i skolan och i allt. Jag fixar inte detta mera, har ingen ork att ta upp det heller längre, det kommer inte att bli bättre heller. Visst jag kan väl höra av mig jag med, men hur roligt är det att tränga sig på när man vet att dom inte vill att jag ska vara med.

Jag vet inte hur jag ska tackla detta längre, vet inte hur jag ska göra, det enda som jag vet säkert är att jag vill dra härifrån och det är nu, för jag mår så jäkla dåligt av att bo här, det kanske inte syns att jag mår dåligt men det kan jag tala om att jag gör, så då vet ni det.

Nu skiter jag i det här!

Fuck you, and fuck it all.


Kommentarer
Postat av: Bögen från Dalarna

Usch.. Det blir bättre, förhoppningsvis! Eller jo, det BLIR bättre! Jobbigt såklart, men ja.. Usch, du får försöka tänka positivt ändå..

2009-09-01 @ 23:15:34
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0