En vecka kvar av väntan.

Ja om exakt 7 dagar så kommer jag & Ellen vara pirriga som fan inför resan som går av stapeln på tisdagen den 11:e, kan inte förstå att resan vi bokade i Januari äntligen är här, obeskrivligt. Som vi har längtat efter detta, och så kommer veckan att gå jätte fort och så var det över. Sånt är livet och då får man se till att ha något nytt att längta efter.

Sommarlovet 2009 har varit både bra och mindre bra, jag har fått ett sommarjobb som jag trivs med, jobbar inte jämt och mycket, utan lagom och bra. Jag har hunnit åka till småland och träffa släkten, varit i Polen & Tyskland och bara haft det härligt några veckor.

Det har varit mycket vrede och ilska inom mig också, folk som sviker och skiter i en. Sånna som man trodde stod en som närmst. Jag trodde det skulle bli en bra sommar med kompisar osv, men jag tycker att den har mest blivit lite utav en besvikelse faktiskt. 2/5

Skolan börjar snart igen, tio veckor går väldigt fort. Börjar då på mitt tredje och SISTA år på gymnasiet. Det kommer bli ett år som blir jävligt tufft och jobbigt, men jag tror också att det kommer bli väldigt roligt.
Vi ska starta våra UF-företag, får se hur det blir med det där, har ingen motivation just nu iallafall.



Det var allt för nu, hoppas ni har haft en bra sommar, och en fortsatt bra höst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0