Fjortisbloggar, hiss eller diss?

Något som jag har funderat på ett tag är hur dessa blonda fjortis brudar som skriver bloggar helt plötsligt kan bli så enormt kända, och kända på vad? hur kan det vara intressant att läsa om ingenting? de dom skriver om är oftast helt meningslöst, jag säger inte att det jag skriver är intressant heller men deras är då verkligen ingenting vettigt. Att ta kort på sig själva klädda i igengenting, en minimal handuk och läpparna fulla med idomin, är det snyggt? löshår som är så sönderplattat att det är trassligt och för långt att man ser hur det skiljer sig från orginalhåret.

Att dessa bloggerskor kan få flera hundratusen läsare är enligt mig ofattbart, men om folk vill läsa om det är så är det upp till dom, jag tycker iallafall att det är ett ämne man kan diskutera väldigt mycket. Har det inte gått för långt nu? att alla helt plötsligt skaffar bloggar, att allting handlar min blogg hit och min blogg dit? Jag har min blogg för att skriva av mig, och om folk vill tjäna pengar på sina bloggar så är det super bra, men då menar jag dom seriösa bloggarna tex blondinbella, kenza osv. Men när det sedan kommer en massa småtjejer som nyss börjat högstadiet och försöker mäta sig upp till dom seriösa bloggarna då blir det lite pinsamt.

vad händer med ungdomarna idag?
vad tycker ni om detta?

jag säger bara, suck!


Kommentarer
Postat av: Christoffer Larshans - Bögen från Dalarna

Ja, hata att vissa blir "kända" för ingenting!



Och Baren suger getpung, Lucky ska det vara om man ska gå ut.



Snart åker du utomlands väl? Var det inte den 10:e? :D

2009-08-05 @ 11:26:53
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Christoffer Larshans - Bögen från Dalarna

Hoppas att du har det bra utomlands nu, det skulle inte sitta fel!



Madonna var gudomlig, as usual. :D



Någon inflyttningsfest är inte inplanerat än, men det blir av framöver. :)

2009-08-11 @ 10:26:19
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0