Greklands resan.

Grekland var toppen!
Mycket sol och bad vart det, Zakynthis är en underbar ö med mycket på gång hela tiden, sån gillar jag. Dagarna spenderades vid havet och kvällarna på klubbarna, eller Ellen var hemma för det mesta, då hon hade ont och var sjuk men några kvällar var hon med ut. Dans golvet är mitt hem, älskar känslan att känna musiken pumpa i hela kroppen och ljusen bara blixtrar, då är livet som bäst enligt mig.

Ja det är ganska svårt att åka två sådär, man har ju två egna viljor och tankesätt men jag tycker att det gick väldigt bra för mig och Ellen, väldigt tråkigt att hon skulle bli sjuk när vi var där nere, som dom flesta vet så öser jag på ändå men alla kan inte vara som jag. Jag skulle tagit några alvedon och sen hängt med ut men vad kan man göra om man är sjuk och viljan inte finns, då får man själv göra det bästa utav situationen och ha kul själv, det har jag inga problem med!

Vi åkte båtturer runt ön, var ute och kollade på sköldpaddor och snorklade, sånt som jag verkligen älskar! Att göra saker istället för att bara ligga och läsa en bok, ut och upptäcka saker, prova något nytt, det är det som är roligast!
jag rekomenderar verkligen Zakynthos för alla, vi bodde i Laganas en stad fylld med party och nattliv, passar mig perfekt.

Nästa år ska jag också kasta mig på ett plan och åka ut och resa, kreta kanske eller någon annan mysig ö som man kan upptäcka. Jag älskar att resa och kommer alltid att göra, motgångar och missnöjen kommer alltid att hända, men det gör en mycket starkare och får en ännu mer motiverad till att resa mera, någon gång ska det väl bli hel lyckat!

Bilder  finns på www.s-fiia.bilddagboken.se, eftersom blogg.se har lite problem med uppladdningen.


thats all for now, see ya!
xoxo sofia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0