Fredag den 13:e

Jag förstår verkligen inte varför alla hetsar upp sig för att det är fredagen den 13:e, för mig betyder inte det otur snarare tur. Jag har aldrig sett denna dag som någon otursdag eller skräckdag. För mig är det en helt vanlig dag men varken otur eller super tur.

Dagen började med individuellt val då vi spelade blockflöjt, idag gick det verkligen skit dåligt, just nu spelar vi en ganska svår låt så. Vår lärare Mia ville ha en blockflöjtskvartett med i showen som vi håller på att ställa upp och då tyckte hon att jag skulle vara med i denna så här sitter jag nu med blockflöjtsnoter. Hade efter det näthandel då vi hade prov och det gick bra tycker jag, det var väldigt lätt med enkla och korta frågor så det var skönt.

Klockan ett åkte jag, Frida,Christoffer och Kjerstin till Borlänge för en lite shoppingrunda, det skulle ju igentligen blivit bio men filmen vi skulle se skulle tydligen inte gå i Borlänge, tråkigt tråkigt. Det blev ett par sjukt fina jeans, en kort luv tröja, linne leggins och en ny mascara. Ville inte handla för mycket eftersom jag ska åka till Falun imorgon med mamma. Så imorgonbitti åker vi till Falun och kommer hem på kvällen någon gång.

Ska nog sova snart, Hoppas ni får en trevlig helg!

Sofia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0