Sportlov.

Nu har jag haft sportlov i en vecka och vad har jag gjort då? jo en del faktiskt.
På Söndagen åkte jag och Ellen till deras sommarstuga ute i Djusjön där vi sov över till måndagen, det var hur roligt som helst. Vi åkte skoter, åt en massa godis och myste med Ellens hund.


På tisdagen var jag bara hemma och tog det lugnt, umgicks med min lillasyster. Kollade på en massa filmer på Canal +.

Onsdagen vaknade jag vid femtiden, för familjen skulle åka ner till Stockholm, shopping, kina mat och ömma fötter. En bra dag i huvudstaden.

Torsdagen åkte jag med Ellen till Mora där hon skulle färga håret, det blev faktiskt hur fint som helst. Efter färgningen gick vi på stan, käkade mat, kollade i affärer och fikade innan vi åkte hem. Ellen sov hos mig och vi kollade på Eva & Adam.


Fredagen började med att jag skulle tills frisören klockan tio, färgning och klippning, blev faktiskt väldigt nöjd. Efter det gick vi hem till Ellen och åt lunch, kollade även på film innan vi skulle på den super spännande hockeymatchen mellan Leksand och Malmö som slutade med straffar och Leksand vann! UNDERBART!



Ellen sov hos mig en natt till, blev lite mer Eva & Adam sen somnade vi vid tolv.

Idag Lördag så vaknade vi vid halv nio, då vi skulle möta Andreas och Maria vid arenan vid tiotiden och åka skridskor, sjukt svettigt blev det. Jag försökte leka isprinsessa men lyckades väl sådär, vissa saker klarade jag mer eller mindre bra. Men väldigt roligt var det. Ikväll blev det melodifestivalen som idag var väldigt dålig tycker jag. USCH!





Imorgon ska jag nog övningsköra lite med mamma, men först ska jag sova ut och bara slappa, det är faktiskt därför man har lov, för att koppla av och bara ta det lugnt. På måndag börjar skolan igen, vill verkligen inte, har en helvetes vecka framför mig. Hoppas ni har det bättre!

Godnatt!

Sofia Carlsson <3

Kommentarer
Postat av: malin

vad roligt att du har börjat skriva igen..

sitter och kikar varje dag om du har uppdatrerat något och nu blev jag glad när jag såg att du hade gjort det =)



hoppas du mår bra o så! jag saknar dig!

och jag vill inte heller till skolan på måndag..

boooring hihi :P

2009-03-01 @ 10:35:28
URL: http://mmlars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0