Long time, no writing.

Nej nu har jag kommit av mig helt med bloggandet, usch vad dålig jag har blivit. Ska bättra mig, jag lovar!
Vad har hänt under tiden då? en massa kan jag tala om.
Skolan har väl varit tung, svåra kurser tycker jag, särskilt om man som jag har svårt för matte och ska kunna företagsekonmi och sånt. Tungt och tråkigt är var det är, har ingen lust alls att jag jobba med det. Debet & Kredit, FUCK OFF!

Har varit väldigt mycket med Ellen också, är så glad att jag och hon har blivit så bra kompisar, allting har blivit så mycket lättare och roligare med henne. Jag saknar såklart mina bästa kompisar Julia & Karro som är i USA, dom kommer faktiskt hem om tre-fyra månader, ja det har verkligen gått hur fort som helst.

Har två veckor i skolan efter lovet, sen blir det praktik i fyra veckor och påsklov efter det, och sen är det en månad kvar till skolavslutningen typ. Hur fort går inte tiden? det är riktigt läskigt ibland.

det var allt för nu, hörs snart igen!


Sofia Carlsson <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0