Chillfest på Stigaregatan 11

Tanken var att det skulle vara en "chillfest" där vi skulle umgås, sjunga singstar och bara ha det allmänt trevligt och så blev det också. Vid sextiden åt vi tacos, det var jag, Lina, Rebecka, Ellen och Frida. Efter en stund gick Frida och mötte Viktor och hans bror Mange som också skulle komma. Filippa och Erika kom också förbi en stund, trevligt trevligt. En riktigt trevlig kväll med mycket sång och spel. Kvällen slutade med att jag, Ellen och Viktor somnade vid femtiden. Viktor sov över då han igentligen bor i Mora, hans bror skulle hem tidigare så då sa vi att han fick stanna kvar, varför Frida inte sov kvar tänker jag inte gå in på. En trevlig kväll var det.

Dagen efter blev det frukost vid TVn, Jag, Ellen & Viktor kollade på Linas kvällsbok och efter det gjorde vi pannkakor som blev väldigt goda. Viktor åkte hem vid femtiden, en riktigt trevlig kille det där!





Kommentarer
Postat av: Christoffer

Ja, Kjerstin sade det! Värsta lyxen ju. :D

2009-01-24 @ 23:24:48
URL: http://kjerstinoffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0