Nytt år, nya möjligheter.

Nyårsafton blev verkligen lyckad, dagen började med middag hemma med familjen och vänner. Bäckströms var såklart hos oss, Gunnar gjorde super god mat som vanligt. Efter en god middag hemma gick jag ner till Ellen där vi skulle spendera kvällen. Det var alltså ingen stor "röjj" fest utan mer myskväll med tjejerna. Kvällen gick, musiken dånade ur högtalarna, skratten var högre och helt plötsligt blev klockan halv tolv, det var dags att gå till Leksandsbron där vi skulle fira in det nya året. Det blev ganska tight med tid så sista biten sprang vi för att hinna till tolv och det gjorde vi.

Efter att ha kramat om alla och önskat varandra ett gott nytt år så begav vi oss hemmåt, på vägen valde Sandra att åka till Jimmy, så vi sa hejdå till henne och gick upp mot banken där vi träffade en massa folk, Gullis bland annat. Sen blev det ett stopp "inne på banken" igentligen vid uttagsautomaterna, det var ju väldigt kallt ute så vi gick in där och värmde oss.

Sedan slutade kvällen med att alla gick hem till Ellen för lite "efterfest", vi fick även sällskap av Adam, Affe, Mårten & fridas "ragg" Stekarn. Kvällen slutade på ett annorlunda sätt. Men en bra inledning på det nya året tycker jag.

Här kommer lite bilder.









GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Re:

Tack :)

Ja, jag vill också ha en sån kamera! Du får komma till media nån gång när jag har induviduellt val måndag eller fredag morgon så kan du få va modell ;D

Kram

2009-01-14 @ 22:40:31
URL: http://toxicid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0