Söndag - drömma sig bort till värmen.



Idag ska jag, Ellen & Filippa ta en fika vid två, prata en massa strunt och kolla i resekataloger. Vi ska ju åka utomlands en vecka innan skolan i Augusti så vi måste planera lite, okej det är ett tag kvar men vi vill ändå planeravart vi ska åka osv. Skulle egentligen gått på en audition idag men musikalen ska hålla på i sommar, och då har inte jag tid, ska jobba och vi ska antagligen åka till Polen, vill inte missa det igen, familjen var ju nere i sommras men jag kunde ju inte följa med på grund utav att jag jobbade. Men i sommar SKA jag ner.

Imorgon så har jag individuellt val, underbart roligt det är, älskar det, jag har sceniskt projekt musik då vi ska göra en show med drama & dans som vi sedan ska spela upp i vår. Just nu håller vi på att komma på låtar och bara spelar lite för skojs skull. Är så glad att jag valde det! Dom lektionerna gör hela min vecka!

Nu ska jag börja göra mig iordning!

Sofia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0