Stiko

Nu var det ett tag sen jag skrev men har inte orkat helt enkelt, men idag kom jag på ett bra ämne och skriva om, ni vet den där känslan av irritation som kommer över en som våg ibland, så fick jag idag. Mina föräldrar har varit i sommarstugan i småland i några veckor och så fort jag klev igenom dörren så blev jag skit sur, nu var dom hemma, deras saker, deras röster och deras tjat, allt det där är tillbaka.

Det som har varit mitt hus, mina saker i flera veckor nu är plötsligt borta, man kan inte slänga alla kläder på golvet i köket, ha gamla ketchup tallrikar i soffan, vindunkar och burkar vart man vill längre. Sitta uppe vid datorn till tre på natten, komma och gå som man vill. Helt plötsligt ska man ta hänsyn till dom, jag har ingen lust med det, nej skulle vara skönt att ha ett eget ställe där man får göra som man vill, när man vill.



Har haft en tung vecka med lite sömn och mycket god dricka. glada vänner och helt okej väder. Om två veckor åker jag till Grekland, kan dock inte förstå att vi ska åka, det var 6 månader sen vi bokade, tiden går fort när man har roligt!

Ikväll blir det antagligen utgång igen, lika bra att vara ute och ta vara på sommarlovet så mycket som det går. Skutan blir det nog först, Stiko Per Larsson spelar vid niotiden, efter det blir det kanske baren eller bygatan.
Man kan ju hoppas på att det blit lite bättre väder till kvällen, vill ju inte ha en massa regn.

Det var allt för nu, vi hörs & ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0