Reseproducent?

Att upptäcka nya platser och nya människor är det bästa som finns enligt mig, min största passion är att möta nya människor och kulturer som man aldrig tidigare påträffat. Jag har kommit på att jag är skapad för att resa, och då ska jag göra det också. Jag vill jobba som reseproducent/researrangör och då jobbar man ute i världen med diverse olika saker.
Att kliva av flygplanet och mötas av den där varma och fuktiga doften är bara för underbart, känslan att man aldrig varit där tidigare är helt otrolig. Att befinna sig på en flygplats är också enormt härligt, känslan att veta att man ska åka iväg, höra i högtalarna om olika flighter som avgår från de olika gater som finns. Skulle nog kunna sitta på en flygplats i några dagar och bara njuta.


( Bild lånad av svt.se )






Känslan att gå igenom gaten till flygplanet, texfreen, incheckningen, allt där lilla som gör så mycket för en person som älskar att resa. Nästa resa som jag har bokat är till Grekland, ön Zakynthos rättare sagt, 10:e Augusti åker jag och Ellen. Vi har bokat en all inclusive resa, känns väldigt spännande och skönt. Jag längtar något obeskrivlligt mycket, mindre än tre månader kvar nu.

Om ett år ska jag söka till en folkhögskola i Kalmar, Högalids folkshöskola blir det för mig, inriktning turism/enterteinment. Håll alla tummar för att jag kommer in. Det är en ettårig utbildning med en massa roliga ämnen och kurser.

Förlåt för dålig uppdatering men har haft mycket annat för mig, men nu är jag tillbaka.

Vi hörs snart igen.

Bye Bye <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0